MarketingNederlandondernemen

Marketthings nieuwe stijl

Het was een zoektocht een nieuwe vorm te geven aan mijn werk en projecten. Samen met Kairos Consultancy heb ik zelfs een mooi magazine mogen maken om tot de kern te komen. Waar kom je vandaan en wat is de rode draad? Het bleek dat ik enthousiast wordt wanneer mensen om mij heen dat ook worden van mijn verhalen, ervaringen en kennis. Wanneer zij geholpen zijn met kennis over hun klanten. De projecten van de afgelopen jaren delen dat allemaal. Of dat nu events waren in Lagos of een stichting in Nederland, ik kreeg veel energie wanneer het tot een goed einde gebracht werd en de gast of klant blij werd.

Een klant “blij” maken klinkt vaag, maar kan op veel vlakken worden gebruikt. Het wordt vaak gezegd door bedrijven “wij zetten de klant centraal”, ze vergeten alleen dat het niet gaat om de beste IT. Het gaat om de mensen waar ze zaken mee doen. Dat is volgens mij de enige manier om het verschil te kunnen blijven maken.

Jouw klant moet het zien, voelen en ervaren en verrast worden met jouw ideeën en werkelijk contact hebben.

Met deze site, platform wil ik graag mijn kennis en specifieke ervaring op het gebied van marketing met jullie delen. En nog beter van gedachten wisselen. Hoe dan? Door te zorgen voor Tips & Tricks, inzichten, boeiende artikelen en makkelijk toegang tot mijn netwerk van professionals. Want niets is zo leuk als jouw klant blij maken en mensen met elkaar verbinden en zien dat het werkt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *