CasesCases NigeriaSocial Media

Nieuwe show, mooi succes..

In vijf weken tijd heb ik samen met de artiest een show op gezet. Zij verantwoordelijk voor de artistieke kant en haar eigen netwerk, ik verantwoordelijk voor locatie, marketing en organisatie. Ik merk nu wel dat dit het derde grote event is dat ik Lagos organiseer en voor de tweede keer bij eenzelfde locatie. Dat maakt het gelukkig wel een stuk makkelijker.

Ik heb voor deze show niet alle middelen ingezet maar selectief gebruik gemaakt van alles. Vooral binnen database voor email marketing heb ik streng geselecteerd. Waardoor de kans op inderdaad bestellen van kaarten groter werd. Facebook en Lagoslive twitter werden ook ingezet voor het volgen van de aanloop naar de show. Offline hebben we ook weer selectief posters verspreid binnen Lagos. En dit alles hebben we persoonlijk ondersteund door veel mensen te spreken. Wat erg hielp was het feit dat het mijn derde event was en mensen nu een beetje weten dat ze kwaliteit kunnen verwachten.

Alles heeft dan ook geresulteerd in een geweldig resultaat.

  • Doelstelling was 150 tickets te verkopen
  • Exposure creĆ«ren voor Madame M!

Beide doelstellingen zijn meer dan behaald. We hebben bijna 250 kaarten verkocht. Veel sponsoren waren op de hoogte van de show. We hadden een live streaming van de voorbereidingen van de show en de show zelf, hier in Lagos. En in het volgende magazine van Goodlife zal er uitgebreid stil gestaan worden bij de show van afgelopen vrijdag.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *